Hos oss får du alltid 90 dagers åpent kjøp - og det er enkelt å returnere varene til oss. Selvsagt kostnadsfritt for deg som kunde!
Varen må være i original emballasje. Kontaktlinsepakker må være uåpnet. Ved retur av solbriller må byttelappen være på.
Varen må være i original emballasje. Kontaktlinsepakker må være uåpnet. Ved retur av solbriller må byttelappen være på.
Slik returnerer du:
- Fyll ut returskjema vedlagt i pakken din
Skjema kan du også laste ned på Min Side under ordredetaljer. - Pakk varen forsvarlig med utfylt returskjema og sett på returetikett
Bruk gjerne esken du mottok varen i og klistre på vedlagt returetikett. Vi betaler frakten. Har du ikke returetikett kan du ta kontakt med kundeservice. - Lever pakken på postkontoret
Du kan også levere pakken hos din nærmeste Interoptik butikk For raskest behandling av returen din anbefaler vi å sende pakken med Posten.
Når returen er registrert mottatt hos oss, sendes det automatisk en beskjed til Klarna som håndterer betaling for oss. Klarna vil da refundere pengene dine. Har du valgt Klarna Faktura og returnerer før betalingsfristen, kan du ta direkte kontakt med Klarna slik at de setter faktura på vent og du slipper å betale.
Er det noe du lurer på i forbindelse med retur kan du sjekke våre spørsmål og svar om retur.